FAQ

1. Hoe gaat het bestellen in zijn werk?
In onze webshop hebben we 6 hoofdgroepen, namelijk: honden, katten, vogels, knaagdieren, vissen en reptielen. Iedere hoofdgroep heeft weer zijn sub-groepen, de sub-groepen hebben de naam van het soort artikel of het merknaam. Tevens is er een zoekfunctie waarmee u makkelijk uw product kan vinden. Als u uw product heeft gevonden klikt u hierop en dan geeft u de hoeveelheid aan. U kan dan verder winkelen of u gaat naar afrekenen.
2. Hoe gaat de betaling in jullie webshop?
Als u al uw aankopen in uw winkelmandje heeft staan klikt u op afrekenen. U kan u de betaling doen via iDEAL of bankoverschrijving.
3. Hoe weet ik wanneer mijn bestelling binnen komt?
Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en de pakketdienst heeft u bestelling opgehaald krijgt u een e-mail met daarin uw Track& Trace code. Alle producten welke in een normale doos passen worden verstuurd via een pakketdienst. Grote of breekbare aankopen worden verstuurd met een pallet transporteur, de verwachte leverdag krijgt u uiteraard ook bevestigd per e-mail.
4. Wat zijn de verzendkosten?
Alle producten welke wij kunnen versturen via een pakketdienst kost € 2,99 per bestelling.
Als u meer dan € 20,00 aan producten heeft besteld vervallen de verzendkosten.
Bij de producten welke wij via een pallet transporteur versturen wordt altijd € 75,00 per bestelling in rekening gebracht.
5. Hoe snel leveren jullie mijn bestelling?
Het overgrote deel van de artikelen in de webshop hebben wij op voorraad in de winkel en zal dan ook indien u voor 16:00 uur besteld heeft de volgende werkdag geleverd worden. 
De artikelen welke zwaar, breekbaar of groot zijn worden via een pallet transporteur bezorgd en dit duurt vaak 2-3 dagen.
6. Mag ik mijn aankopen retourneren?
Uiteraard mag u uw aankopen binnen 14 dagen retourneren, gelieve wel even van te voren ons hiervan op de hoogte te stellen d.m.v. een e-mail naar info@special-pet.nl. Als het voor u makkelijker is kan u uw aankopen ook bij ons in de winkel terugbrengen. Vergeet dan a.u.b. niet uw factuur mee te nemen.
7. Hoe wordt de garantie geregeld?
Indien een product binnen het garantietermijn niet meer functioneert kan u hier uiteraard mee terug komen. Gelieve wel even van te voren ons hiervan op de hoogte te stellen d.m.v. een e-mail naar info@special-pet.nl. Als het voor u makkelijker is kan u uw product ook bij ons in de winkel terugbrengen. Vergeet dan a.u.b. niet uw factuur mee te nemen.
8. Kan ik producten retourneren welke speciaal voor mij zijn gemaakt?
Producten welke speciaal voor u op maat zijn gemaakt zoals terraria en aquaria kunnen niet worden geretourneerd. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
9. Mijn bestelling is niet compleet en/of er mist wat bij de bestelling, hoe lossen we dit op?
U heeft 48 uur na levering van uw bestelling om breuk of manco via de e-mail aan ons te melden. Wij zullen het dan binnen 1 werkdag het voor u oplossen.